الجمعة 22 ديسمبر 2023 8:49 صباحًا - بتوقيت القدس

20 חללים בטבח ישראלי חדש בג'בליה אל-בלד

היום, יום שישי, ביצע צבא הכיבוש הישראלי טבח חדש בג'בליה אל-בלד, מצפון לרצועת עזה, וגבה את חייהם של כ-20 חללים ורשם 50 פצועים.


משרד הבריאות בעזה דיווח כי 390 פלסטינים נהרגו ו-734 נוספים נפצעו ברצועה במהלך היומיים האחרונים.


מאז ה-7 באוקטובר האחרון, הצבא הישראלי מנהל מלחמה הרסנית בעזה, מותיר יותר מ-20,000 קדושים, רובם ילדים ונשים, הרס מסיבי של תשתיות ואסון הומניטרי חסר תקדים, לפי רשויות רצועת עזה והאו"ם. .


משרד הבריאות ברצועת עזה דיווח כי מניין התוקפנות הישראלי עלה ל-20,57 חללים ו-53,320 פצועים מאז השביעי באוקטובר האחרון.


כמה ארגונים בינלאומיים אישרו שוב ושוב את חוסר היכולת של מערכת הבריאות במגזר הנצור לקלוט את המספר הגדול של חללים ופצועים עקב התוקפנות הישראלית המתמשכת במשך 76 ימים, וקראו להפוגה הומניטארית והפסקת אש כדי להביא סיוע בריאותי דחוף. לפנות את הפצועים לטיפול בחו"ל.


دلالات

شارك برأيك

20 חללים בטבח ישראלי חדש בג'בליה אל-בלד

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.