היום, יום שישי, ביצע צבא הכיבוש הישראלי טבח חדש בג'בליה אל-בלד, מצפון לרצועת עזה, וגבה את חייהם של כ-20 חללים ורשם 50 פצועים.
משרד הבריאות בעזה דיווח כי 390 פלסטינים נהרגו ו-734 נוספים נפצעו ברצועה במהלך היומיים האחרונים.
מאז ה-7 באוקטובר האחרון, הצבא הישראלי מנהל מלחמה הרסנית בעזה, מותיר יותר מ-20,000 קדושים, רובם ילדים ונשים, הרס מסיבי של תשתיות ואסון הומניטרי חסר תקדים, לפי רשויות רצועת עזה והאו"ם. .
משרד הבריאות ברצועת עזה דיווח כי מניין התוקפנות הישראלי עלה ל-20,57 חללים ו-53,320 פצועים מאז השביעי באוקטובר האחרון.
כמה ארגונים בינלאומיים אישרו שוב ושוב את חוסר היכולת של מערכת הבריאות במגזר הנצור לקלוט את המספר הגדול של חללים ופצועים עקב התוקפנות הישראלית המתמשכת במשך 76 ימים, וקראו להפוגה הומניטארית והפסקת אש כדי להביא סיוע בריאותי דחוף. לפנות את הפצועים לטיפול בחו"ל.





Share your opinion
20 חללים בטבח ישראלי חדש בג'בליה אל-בלד