ד 17 אוג 2022 10:30 am - שעון ירושלים

تثبيت الاعتقال الإداري بحق الصحفي محمد عصيدة

رام الله - "القدس" دوت كوم - أصدرت محكمة إسرائيليةـ، قرارًا بتثبيت الاعتقال الإداري لمدة 4 أشهر، بحق الأسير الصحفي محمد نمر عصيدة من نابلس.


وبذلك سيكون موعد الإفراج عن عصيدة بتاريخ الثامن من نوفمبر/ تشرين ثاني المقبل.


ويقبع في سجون الاحتلال نحو 20 صحفيًا، من بينهم 7 إداريًا.

תגים

שתף את דעתך

تثبيت الاعتقال الإداري بحق الصحفي محمد عصيدة

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.