الأحد 02 فبراير 2025 10:55 مساءً - بتوقيت القدس

הסהר האדום מציל קשיש לאחר 7 ימי מצור של כיבוש על מחנה טול כרם

הערב, יום ראשון, הצליחו צוותי הסהר האדום לחלץ קשיש ממחנה טול-כרם, לאחר ששהה בביתו שבעה ימים ללא מים או מזון, בשל התוקפנות הישראלית המתמשכת.


מקורות באגודת הסהר האדום בטול-כרם דיווחו כי צוותיה, ובראשם מנהלת האגודה, מנאל אל-חפי, הצליחו להגיע אל הקשיש, עבדול כרים אל-עופי, בשנות השבעים לחייו, בתוך ביתו במחנה ולהציל. את חייו.



מהאגודה נמסר כי הקשיש הועבר לבית החולים הממשלתי שאהיד תאבת תאבת בעיר, ולאחר מכן לביתו של אחד מקרוביו.

دلالات

شارك برأيك

הסהר האדום מציל קשיש לאחר 7 ימי מצור של כיבוש על מחנה טול כרם

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.