الإثنين 17 يونيو 2024 2:54 مساءً - بتوقيت القدس

הכיבוש מודיע על פציעתם של 16 חיילים ושורף את אולם היציאה במעבר רפיח

צבא הכיבוש הישראלי הודיע כי 16 חיילים נפצעו במהלך היממה האחרונה, בעת ששרף את אולם היציאות במעבר רפיח והמשיך בהפצצת אזורים שונים ברצועת עזה, ביום השני של עיד אל-אדחא.


בהודעת צבא הכיבוש, מספר הקצינים והחיילים הפצועים הגיע מאז פרוץ המלחמה ל-3,848, מתוכם 1,942 נפצעו במהלך המבצע הקרקעי.


לפי ההצהרה, 662 קצינים וחיילים נהרגו, ו-582 נפצעו קשה מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר.


מהצבא נמסר כי 241 חיילים עדיין מקבלים טיפול לאחר שנפצעו בקרבות עזה, מתוכם 28 פצועים קשה, לפי ההודעה.


אולם היציאה נשרף

מנגד, הצבא הישראלי שרף את אולם היציאות ומספר מתקנים בצד הפלסטיני של מעבר היבשה ברפיח בדרום רצועת עזה, כ-40 יום לאחר שהשתלט עליו ב-7 במאי.


תמונה שהופצה על ידי חשבונות פלסטינים ברשתות החברתיות הראתה את אולם היציאה במעבר נשרף כליל.

دلالات

شارك برأيك

הכיבוש מודיע על פציעתם של 16 חיילים ושורף את אולם היציאה במעבר רפיח

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.