Mon 17 Jun 2024 2:54 pm - Jerusalem Time

הכיבוש מודיע על פציעתם של 16 חיילים ושורף את אולם היציאה במעבר רפיח

צבא הכיבוש הישראלי הודיע כי 16 חיילים נפצעו במהלך היממה האחרונה, בעת ששרף את אולם היציאות במעבר רפיח והמשיך בהפצצת אזורים שונים ברצועת עזה, ביום השני של עיד אל-אדחא.


בהודעת צבא הכיבוש, מספר הקצינים והחיילים הפצועים הגיע מאז פרוץ המלחמה ל-3,848, מתוכם 1,942 נפצעו במהלך המבצע הקרקעי.


לפי ההצהרה, 662 קצינים וחיילים נהרגו, ו-582 נפצעו קשה מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר.


מהצבא נמסר כי 241 חיילים עדיין מקבלים טיפול לאחר שנפצעו בקרבות עזה, מתוכם 28 פצועים קשה, לפי ההודעה.


אולם היציאה נשרף

מנגד, הצבא הישראלי שרף את אולם היציאות ומספר מתקנים בצד הפלסטיני של מעבר היבשה ברפיח בדרום רצועת עזה, כ-40 יום לאחר שהשתלט עליו ב-7 במאי.


תמונה שהופצה על ידי חשבונות פלסטינים ברשתות החברתיות הראתה את אולם היציאה במעבר נשרף כליל.

Tags

Share your opinion

הכיבוש מודיע על פציעתם של 16 חיילים ושורף את אולם היציאה במעבר רפיח

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.