الجمعة 15 ديسمبر 2023 9:18 مساءً - بتوقيت القدس

צבא ישראל הודיע ​​על הריגת שלושה בני ערובה "בטעות" בעזה

צבא ישראל הודיע ​​ביום שישי כי כוחותיו הרגו שלושה בני ערובה "בטעות" בעזה, לאחר שהאמינו שהם מהווים "איום".



"במהלך הלחימה בשוג'עייה, הצבא זיהה בטעות שלושה בני ערובה ישראלים המהווים איום. כתוצאה מכך, הכוחות פתחו לעברם באש והרגו אותם", נמסר בהודעת הצבא, שהביע "חרטה עמוקה על התקרית הטראגית. ”


הצבא הסביר בהודעתו כי ההרוגים הם יותם חיים, מקיבוץ כפר עזה וסאמר טלקא, מקיבוץ ניר עם. הודעה נמסרה למשפחתו של בן הערובה השלישי וביקשו שלא לפרסם את שמו.


מצה"ל נמסר כי "מדובר בשטח לחימה פעיל עם לחימה מתמשכת בימים האחרונים. מתקרית זו הופקו לקחים מיידיים שהועברו לכל כוחות צה"ל בשטח.


מקור: סקיי ניוז

دلالات

شارك برأيك

צבא ישראל הודיע ​​על הריגת שלושה בני ערובה "בטעות" בעזה

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.