צבא ישראל הודיע ביום שישי כי כוחותיו הרגו שלושה בני ערובה "בטעות" בעזה, לאחר שהאמינו שהם מהווים "איום".
"במהלך הלחימה בשוג'עייה, הצבא זיהה בטעות שלושה בני ערובה ישראלים המהווים איום. כתוצאה מכך, הכוחות פתחו לעברם באש והרגו אותם", נמסר בהודעת הצבא, שהביע "חרטה עמוקה על התקרית הטראגית. ”
הצבא הסביר בהודעתו כי ההרוגים הם יותם חיים, מקיבוץ כפר עזה וסאמר טלקא, מקיבוץ ניר עם. הודעה נמסרה למשפחתו של בן הערובה השלישי וביקשו שלא לפרסם את שמו.
מצה"ל נמסר כי "מדובר בשטח לחימה פעיל עם לחימה מתמשכת בימים האחרונים. מתקרית זו הופקו לקחים מיידיים שהועברו לכל כוחות צה"ל בשטח.
מקור: סקיי ניוז





Share your opinion
צבא ישראל הודיע על הריגת שלושה בני ערובה "בטעות" בעזה