פלסטין

ד 06 מרץ 2024 8:33 pm - שעון ירושלים

"עשרות מתים בשקט": מניין ההרוגים מתת תזונה בעזה עולה ל-20

משרד הבריאות ברצועת עזה הודיע הערב, רביעי, כי מניין ההרוגים מתת תזונה והתייבשות ברצועה עלה מ-18 ל-20, כתוצאה מהמלחמה הישראלית המתמשכת ברצועה מאז 7 באוקטובר 2023.


דובר המשרד אשרף אלקודרה אמר בהצהרה: "ילד בן 15 נהרג במתחם הרפואי אלשיפא (מערבית לעיר עזה), וקשיש בן 72 נהרג בבית החולים כמאל עדוואן ב צפון עזה, כתוצאה מתת תזונה והתייבשות".


לפיכך, "מספר ההרוגים מתת תזונה והתייבשות עלה ל-20 ברצועת עזה", לפי אלקודרה.

הוא גם הדגיש כי "מספר ההרוגים המוכרז מתת תזונה והתייבשות משקף רק את מה שמגיע לבתי החולים, ואנו מאמינים שעשרות מתים בשקט כתוצאה מרעב, מבלי להגיע לבתי חולים".


מוקדם יותר היום, יום רביעי, הודיע אלקודרה בהצהרה כי "מניין ההרוגים מתת תזונה והתייבשות עלה ל-18 חללים ברצועת עזה".


אל-קודרה הדגיש כי הצבא הישראלי "ביצע בכוונה מעשי טבח מחרידים ורצופים באלפי קיבות רעבות בצפון עזה".


הוא קרא ל"קהילה הבינלאומית להשתמש בכל כלי הלחץ כדי להבטיח הפסקה מיידית של התוקפנות הישראלית" ברצועת עזה.


כתוצאה מהמלחמה ומההגבלות הישראליות, תושבי עזה, בעיקר בעזה ובמחוזות הצפון, נמצאים על סף רעב, לאור מחסור חמור באספקת מזון, מים, תרופות ודלק, עם עקירה של כ. שני מיליון פלסטינים מהרצועה, הנתונה במצור על ידי ישראל כבר 17 שנה.


המלחמה הישראלית בעזה הותירה עשרות אלפי קורבנות אזרחים, רובם ילדים ונשים, בנוסף לאסון הומניטרי חסר תקדים והרס מסיבי של תשתיות, שהובילו להבאת תל אביב לבית הדין הבינלאומי באשמת " רֶצַח עַם."


תגים

שתף את דעתך

"עשרות מתים בשקט": מניין ההרוגים מתת תזונה בעזה עולה ל-20

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.