פלסטין

ב 27 נוב 2023 8:41 pm - שעון ירושלים

פינוי פצועים מבית החולים הירדני בעזה

הצבא הירדני פינה את הפצועים מבית החולים הירדני, עזה/76, לעיר הרפואה אל-חוסיין לאחר שנפצעו כתוצאה מהפצצת הכניסה למיון בבית החולים ב-15 בנובמבר, בזמן שניסו לטפל בפלסטינים פצועים שהיו נתונים להפצצות ישראליות באזור, על פי הנחיות המלוכה.


מנכ"ל שירותי הרפואה המלכותיים ומנהל המבצעים הצבאיים קיבלו את הפצועים, כדי לבדוק את מצבו הראשוני של הפצועים, שהיה בין קל ליציב. "יתבצעו כל בדיקות המעבדה והרדיולוגיה והם יתקבלו ל- מחלקות העיר הרפואית אל חוסיין למעקב", לפי הודעת הכוחות המזוינים הירדני.


בית חולים שדה הירדני בעזה פועל משנת 2009, ומצויד בכל המרפאות והציוד הרפואי הדרוש לקבלת כל המקרים על מנת לספק את כל השירותים הרפואיים והטיפוליים הדרושים לתושבי רצועת עזה.

תגים

שתף את דעתך

פינוי פצועים מבית החולים הירדני בעזה

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.