שני אזרחים נפצעו היום, שלישי, כתוצאה מתקיפתם של כוחות הכיבוש הישראלי בעיר העתיקה בחברון.
עדי ראייה דיווחו כי כוחות הכיבוש תקפו את הקשישים והפעילים, מופיד אל-שרבאתי, ואת הצעיר ג'ומה ניירוח, לאחר שעיכבו אותם במחסום הצבאי שהקים ברחוב אל-שוהדא, מה שהוביל לפצעים וחבלות. לאחר מכן הם נלקחו לבית החולים.





שתף את דעתך
הכיבוש תוקף אזרחים בעיר העתיקה בחברון