צבא ישראל הודיע כי מספר ההרוגים בקרב כוחותיו עלה ל-9 מאז תום ההפוגה בעזה.
חמישה חיילים ישראלים נפצעו כתוצאה מנפילת פצצת מרגמה סמוך לעיירה נירים ברצועת עזה, כך לפי דיווח של צה"ל.
עלה כי 3 חיילים נפצעו באורח בינוני והשאר נפצעו קל.
אלו הנפגעים הראשונים שהוכרזו בקרב צבא ישראל מאז מלחמתו המחודשת בעזה הבוקר.





שתף את דעתך
9 חיילים ישראלים נפצעו מפגיעת פגז ליד רצועת עזה