ספּוֹרט

الأحد 30 أبريل 2023 8:02 صباحًا - بتوقيت القدس

ליגת האלופות של AFC: אל-הילאל השתווה בבית לאוראווה במשחק הראשון של הגמר, ואל-דוסארי הפסיד במשחק השני

אל-הילאל ערב הסעודית, האלופה המגינה, הסתפקה בתיקו 1-1 חיובי עם האורחת, Urawa Red Diamonds, יפן, במשחק הראשון של גמר ליגת האלופות של AFC, בשבת, באצטדיון המלך פאהד הבינלאומי בריאד, וכן ספגה מכה כואבת בהרחקת מלך השערים שלה, סאלם אל-דוסארי, שיחמיץ את הגומלין בסייטמה ב-6 במאי הקרוב.


אל-דוסארי פתח את השער עבור המארחים (13), בעוד שינזו קורוקי השווה לאורחים (53), לפני שהשחקן הכנף הורחק ארבע דקות לסיום בגלל התנהגות אלימה לאחר שקיין בעט באיווה לאחר שהופל על ידי האחרון. (86).


היעדרותו של אל-דוסרי תהווה מכה חזקה לאל-הילאל, שמחזיק במספר השיא של תארים (4) ומחפש לבסס את כוחו, בעוד שאוראווה רוצה תואר שלישי אחרי 2007 ו-2017.


יותר משנה לאחר השקתו, סוף סוף נערך המשחק האחרון של מהדורת 2022. אוראווה הזמינה את הכרטיס האחרון לפני כתשעה חודשים, בעוד מונדיאל 2022 בקטאר והסיבוכים שנבעו ממגיפת קוביד-19 תרמו להחזקה של הסיבוב האחרון יותר משנה לאחר תחילת הטורניר. קונטיננטל.


מאמן אל הילאל, רמון דיאס, אמר לאחר המשחק, "אל הילאל פתח טוב, אבל במשחקי הגמר, כל טעות מסבכת את העניינים. המשחק היה חזק, ואל הילאל מסוגל לנצח ביפן, מכיוון שהדברים לא נגמרו לגמרי. ."


הוא המשיך, "היינו הכי טובים ברוב המשחק, אבל נראה היה שהשחקנים היו צריכים למהר ולמהר כדי להבקיע שערים, וכמה גורמים השפיעו על המשחק, כמו ההרחקה שסאלם אל-דוסארי היה נתון לה. , אבל עוד חצי נשאר ביפן, ואנחנו מקווים שהאוהדים יתמכו ולא יאבדו תקווה".


בתורו, המגן הברזילאי של אל הילאל, מייקל דלגדו, אמר: "זה מצער שסאלם אל-דוסארי קיבל כרטיס אדום. הקבוצה נלחמה כדי לנצח וניסינו להבקיע שערים, אבל לא הצלחנו. יש עוד שנייה חצי ביפן".


אל-הילאל הוכיחה את יכולתה להתחרות יבשתית ואף בינלאומית, לאחר שסיימה סגנית ריאל מדריד הספרדית (3-5) בגמר גביע העולם למועדונים בפברואר האחרון, כשניצחה את פלמנגו הברזילאית, אלופת דרום אמריקה.


אל-זעם פתח את השער לאחר שמיכאל דלגדו חצה כדור רוחב מימין, חלף על פני כל השחקנים מול השער, והשוער לא הצליח לקלוט, הגיע לאל-דוסארי לכיוון העמוד השני, ואחריו טיל לרשת. (13), הבקיע את שערו השבעה עשר בליגת האלופות של AFC.


שתי הקבוצות לא היוו סכנה משמעותית במחצית הראשונה, והניסיון הנוסף היחיד לשער היה באמצעות בישול של הנורווגי מריוס הויברטן, מגן אוראווה, שנבלם על ידי השוער עבדאללה אל-מיוף (43).


האורחים השוו בתחילת המחצית השנייה עם מתנה של המארחים, כאשר המגן, שחזר מפציעה, עלי אל-בולאיחי, ניסה לחתוך כדור בעומק המכוון לקורוקי (53).


והייתה הזדמנות ברורה למאלי מוסא מריגה להעלות את אל-הילאל ליתרון כשנגח כדור מצד ימין בתוך הרחבה, שחלף קרוב מאוד לקורה הימנית (66).


אל-דוסארי הורחק לפני סיום המשחק לאחר שבעט בקן איווה ברגלו בתגובה להפלה לקרקע על ידי האחרון, על רקע אכזבת המארחים.


זהו הגמר השלישי בין אל-הילאל לאוראווה בתוך שש שנים נבחרת יפן ניצחה ב-2017 (1-1 ו-1-0) כאשר דיאס היה מאמן אל-הילאל בקדנציה הראשונה שלו, אז החזירה נבחרת סעודיה את החוב בגמר 2019 (1-0 ו-2-0) כאשר הוא זכה בתואר השלישי שלו לפני שהוסיף את הרביעי ב-2021 על חשבון פוהאנג סטילס הדרום קוריאני 2-0.


זוהי המהדורה האחרונה של ליגת האלופות בשיטה הנוכחית שלה, לפני שעונת 2023-2024 עברה ל"זמן אירופי", כך שהתחרויות יתחילו באוגוסט לפני שיסתיימו במאי של השנה שלאחר מכן.

دلالات

شارك برأيك

ליגת האלופות של AFC: אל-הילאל השתווה בבית לאוראווה במשחק הראשון של הגמר, ואל-דוסארי הפסיד במשחק השני

أسعار العملات

الخميس 25 أبريل 2024 10:01 صباحًا

دولار / شيكل

بيع 3.79

شراء 3.77

دينار / شيكل

بيع 5.37

شراء 5.34

يورو / شيكل

بيع 4.08

شراء 4.02

رغم قرار مجلس الأمن.. هل تجتاح إسرائيل رفح؟

%74

%21

%5

(مجموع المصوتين 164)

القدس حالة الطقس