ממשלת ישראל אישרה ב-11-6-2026, לפי מה שדיווח אתר אקסיוס מפי העיתונאי ברק רביד, הקצאה של 350 מיליון דולר להקמת 61 התנחלויות חדשות בירושלים ובגדה המערבית. מטרות הצעד הזה הן להאיץ את הבנייה בעשרות אתרים באזורים פלסטיניים רגישים, במיוחד בעיר חברון ובכל אזור C המהווה 61% משטח הגדה המערבית, וגם בבקעת הירדן. אישור זה הגיע בהמלצת בצלאל סמוטריץ', שר האוצר, והאישור ניתן בתמורה להסכמת מפלגתו של סמוטריץ' לפירוק הממשלה! ארגון אמנסטי אינטרנשיונל הגיב על החלטת ממשלת ישראל, ואגנס קלמאר, מתאמת אמנסטי, אמרה: "מטרת הקצאת תקציב זה היא סיפוח הגדה המערבית לישראל. הפרות אלו אינן בודדות, הן חלק מהטיהור האתני שממשלת ישראל מאמצת. מאה כפרים בגדה המערבית פונו לחלוטין או חלקית בין ינואר 2023 לאפריל 2026, ונרשמו 7280 מקרים של עקירת פלסטינים מבתיהם"! עיתון תנועת שלום עכשיו פרסם ב-10-6-2026 את הדברים הבאים: "ממשלת ישראל נמצאת במירוץ קדחתני לפני הבחירות לשדוד את הקופה הציבורית. מירוץ זה נועד ליצור מציאות קטסטרופלית בשטח לממשלה הבאה, למרות שראש המטה הכללי של צה"ל הזהיר מפני הקמת מספר כה גדול של התנחלויות, והדגיש כי הדבר יפגע בביטחון וידחוף את הצבא למצב של קריסה. על הממשלה לשאוף למצוא פתרון מדיני, אך הממשלה שואפת לטבוע אותנו בביצת דם. המטרה היא שליטה מלאה על הגדה המערבית, תוך צמצום השטח לפלסטינים"! ממשלה זו ממהרת להוציא חוקים מיוחדים כדי להפוך את משימתה של כל ממשלה חדשה לכמעט בלתי אפשרית. היא אישרה ב-31-5-2026 חוק הקובע העברת אחריות על אתרים ארכיאולוגיים פלסטיניים מסמכות המנהל האזרחי, כלומר מהחלטות צבאיות זמניות, למשרד המורשת הישראלי. ההחלטה תחול גם על עתיקות הגדה המערבית ורצועת עזה. החלטה זו היא אחת ההחלטות המקפחות ביותר לאחר החלטת סיפוח מזרח ירושלים בשנת 1967! דוגמאות לתוכנית ישראל לביצוע העקירה הזוחלת בירושלים ובגדה המערבית כוללות את סיפור עקירת הבדואים הפלסטינים באבו דיס שבירושלים, בתירוץ הרחבת שכונת אל-ג'בל. עיריית ירושלים הישראלית אילצה את מי שישראל מכנה (הבדואים) לעבור ליד מזבלת הכפר אבו דיס, שם נערמים מיליוני טונות של פסולת! באשר לעקירת הפלסטינים תושבי חאן אל-אחמר, הם ממתינים היום לצבאם של סמוטריץ' ובן גביר, כדי שיפונו מחאן אל-אחמר, לאחר שהיו במרכז המאבק הפלסטיני השקט. סמוטריץ' הוציא צו פינוי לכל תושבי חאן אל-אחמר, למרות שתושביו נעקרו מבתיהם בשנת 1948, והתיישבו במזרח ירושלים בשנות השישים של המאה הקודמת והיו תחת שלטון ירדן. מאז 1967 כבשו הישראלים את הגדה המערבית, ודרשו מהם לפנות את חאן אל-אחמר, מכיוון שחאן אל-אחמר ממוקם על כביש מספר (1) ליד ההתנחלות מעלה אדומים. אולם דעת הקהל העולמית והמזדהים מכל רחבי העולם אילצו את ממשלות ישראל הקודמות לא לבצע את צווי הפינוי וההריסה! פינוי חאן אל-אחמר מתושביו הפלסטינים הוא חלק מתוכניתו של סמוטריץ' לשלוט על מרכז הגדה המערבית, ולמנוע הקמת ממשלה פלסטינית, למרות שיש תוכנית ישראלית לבנות התנחלות באזור E1, שהוא האזור המקשר בין צפון הגדה המערבית לדרומה, בידיעה ששטח האזור הוא 12 קילומטרים, והוא האזור הרגיש בגדה המערבית, מכיוון שהוא מהווה מכשול בדרך לחיבור ההתנחלות מעלה אדומים לירושלים! עיד אל-ג'האלין, ראש קהילת תושבי חאן אל-אחמר, אמר: "המזדהים הפלסטינים תמכו בנו בשנת 2018, הם לנו אצלנו, אירחתי אלפי מזדהים מכל מדינות העולם, ענייננו היה בכותרות, אך לאחר אסון השבעה באוקטובר בעזה הפך חאן אל-אחמר למדינת מתנחלים, הם מנהלים נגדנו מלחמה, כל העולם היום רחוק מענייננו"! ישנה תוכנית שהוגשה על ידי עמותת סמוטריץ' המתמחה בהשתלטות על אדמות פלסטינים הנקראת (רגבים) לבניית התנחלות באזור E1 הכוללת 3401 יחידות דיור, והמכרז לתוכנית יפורסם בחודש יולי הקרוב! ישנה תוכנית שהוקפאה (זמנית) אך מתקדמת באיטיות רבה על ידי אותה עמותת רגבים ההתיישבותית. תוכנית זו אושרה בכנסת ב-24-6-2013 והוגשה על ידי סגן ראש המועצה לביטחון לאומי לשעבר, אהוד ברוור. תוכנית זו קבעה: "פינוי מגורי בדואים פלסטינים בלתי מורשים, וריכוז הבדואים בערים אחרות. ישראל תשתלט על שמונה מאות אלף דונם מנכסי הבדואים המפונים, שמספרם מגיע ליותר מארבעים אלף מתושבי הנגב". ממשלת ישראל עצרה את ביצוע תוכנית זו באופן תקשורתי לאחר שישה חודשים, אך פעולות הפינוי נמשכות באופן פרטני וזוחל! כדי לבצע את תוכנית העקירה, ישראל ריססה אבקת (ראונדאפ) האסורה בינלאומית באמצעות מטוסים כדי להשמיד את גידולי הפלסטינים בנגב, וזהו פשע סביבתי בינלאומי שלא עורר את עמותות הסביבה בעולם! עלינו לזכור גם את עוף החול של כפרי פלסטין, הכפר אל-עראקיב בנגב. האתרים הדיגיטליים הפסיקו לפרסם את רוב החדשות עליו, ומספר הפעמים שנהרס הגיע למאתיים וחמישים פעמים עד מאי 2026, ותושביו עדיין בונים אותו מחדש! אזכור תמיד את מה שאמר דוד בן גוריון, ראש המדינה הראשונה בישראל, על הנגב: "הנגב יהפוך למולדת למהגרים יהודים, וזו התיישבות שמורה לשיכון מיליוני יהודי העולם". לשם כך, בן גוריון החליט לבנות את ההתנחלות הראשונה בנגב על חורבות הכפר הפלסטיני עבדת, להתגורר בה, לקרוא לה שדה בוקר ולהיקבר בה בשנת 1973. המתנחלים חוגגים מדי שנה את חג המדבר בנגב, שם מתאספים אלפי מתנחלים, מדליקים מדורות סביב קברו של בן גוריון. קידושו של בן גוריון אינו נובע רק מכוח אישיותו, אלא גם מתוכניתו ליישב את הנגב! ישנן מערכות התיישבותיות גדולות בישראל השולטות ברוב הממשלות, מכיוון שהן נושאות את הגנים הדתיים המרכזיים, שהם גני ההתיישבות הדתית. הבולטות מבין המערכות הגדולות הללו, שכל מנהיגי המפלגות בישראל חוששים מהן, היא גוש אמונים, הציונות הדתית בהנהגת הרב צבי קוק, הרב הראשי של הזרם הדתי ציוני. הגוש הוקם בשנת 1971 בתוך מפלגת המפד"ל, שהייתה המפלגה שתמכה בשנות השבעים של המאה הקודמת בתנועה הציונית. אולם מפלגת המפד"ל, שהייתה גרעין גוש אמונים, הצטרפה בשנת 1977 למפלגת הליכוד ועזבה את ממשלת השמאל. לכן, מפלגת הליכוד נושאת את הגן ההתיישבותי הראשי, גן גוש אמונים והמפד"ל! תנועת גוש אמונים הולידה תנועת התיישבות נוספת, שהיא (אמנה), והולידה גם את הזרוע ההתיישבותית הפעילה והאלימה, שהיא תנועת יש"ע, חממת קולות הבוחרים הימניים. יש"ע היום היא ראש תנועת ההתיישבות בגדה המערבית וברצועת עזה! האמת היא שההתיישבות הישראלית אינה עיקרון פוליטי, אלא אמונה דתית אצל החרדים. אמונה דתית זו מושרשת בגרעין אמונת הזרם הציוני דתי, וזרם החרדים שאינם מכירים בציונות, עד כדי כך שרוב החרדים מסדרים את אמונת התשובה אצל היהודי לפי שלוש תשובות: התשובה הראשונה היא תשובת הפחד מהאויבים בגלות, התשובה השנייה היא תשובת הארץ כאשר הם חוזרים לארץ המובטחת, והתשובה השלישית היא תשובת האהבה, שהיא ציפייה לחזרת המשיח המצופה! הרב משה בן נחמן ייסד את ההתיישבות באמונה הדתית היהודית. רב זה נפטר בשנת 1270 בסוף המאה השלוש עשרה לספירה. הוא ההוגה הראשון של התנועה הציונית ההתיישבותית לפני שהופיעה כל שושלת הרצל. הוא אמר: "ההתיישבות היא מצווה דתית יהודית חובה, והיא מצווה השווה לכל המצוות הדתיות, ואין לקיים את מצוות הדת היהודית אלא בארץ המובטחת בלבד, וכל מצווה דתית מחוץ לארץ המובטחת אינה מקובלת על אלוהים, וכן מותר ליהודי לגרש את אשתו אם סירבה לעלות לארץ ישראל"! רב זה, משה בן נחמן, הוא גם אחד התורמים למשיכת הזרם המשיחי ציוני לישראל. זרם משיחי ציוני זה מהווה היום כ-13% מנוצרי העולם, ורב זה דחף את הזרם המשיחי ציוני להאמין שהקמת ישראל בפלסטין היא הדרך לחזרת המשיח המצופה גם כן, ומפגש זה בין שני הקטבים היה ועדיין הוא המקור הגדול ביותר למימון ישראל בכל העולם! חבר המשיחיים הציונים, המטיף ג'רי פאלוול, אמר בשנת 1980: "אלוהים בירך את אמריקה, מכיוון שאמריקה תמכה בישראל". זכרו: העלמת העין של משטרת ישראל מאירועי הרצח בכפרים ובעיירות הפלסטיניות העומדות מאז 1948, היא חלק מתוכנית הפינוי הזוחלת המיועדת לביצוע במוקדם או במאוחר! ========================== האמת היא שההתיישבות הישראלית אינה עיקרון פוליטי, אלא אמונה דתית אצל החרדים. אמונה דתית זו מושרשת בגרעין אמונת הזרם הציוני דתי.





שתף את דעתך
העקירה הזוחלת בירושלים ובגדה המערבית!