פלסטין

ב 17 יונ 2024 11:27 am - שעון ירושלים

נתניהו הודיע ​​על פירוק "קבינט המלחמה"

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הודיע אתמול, יום ראשון, בישיבת שרים בקבינט הביטחוני והמדיני על החלטתו לפזר את "הקבינט המלחמתי" בעקבות התפטרותם של שני השרים בני גנץ וגדי אייזנקוט מחבריו. ודרישת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לשלבו במקומו בקבינט שני השרים שהתפטרו.


ראוי לציין כי ב-11 באוקטובר הצטרפה מפלגתו של גנץ לממשלת נתניהו, והיא נקראה ממשלת החירום, ולאחר מכן הוקמה מועצת שרים או מיני-קבינט לניהול ענייני המלחמה, כולל נתניהו, שר הביטחון, יואב גלנט, גנץ. , ואייזנקוט (מפלגת המחנה הלאומית) כמשקיף עם השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר.


לפני כשבוע הודיעו גנץ ואייזנקוט על פרישתם מממשלת החירום הישראלית והאשימו את נתניהו ב"הססנות ודחיית קבלת החלטות אסטרטגיות מכריעות משיקולים פוליטיים".


בתורם, נתניהו ובעלי בריתו בקואליציה, כולל שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, פרסמו במהירות הצהרות חריפות נגד גנץ ו"המחנה הלאומי", והאשימו אותו ב"נסיגה מהקרב" ובעבודה. לחזק את הפילוג וליצור קרע בחברה הישראלית במקום לשמור על אחדות בעתות מלחמה.

תגים

שתף את דעתך

נתניהו הודיע ​​על פירוק "קבינט המלחמה"

ניוזלטר

היה הראשון לדעת את החדשות החשובות ברגע שהן קורות.

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות. הירשם לשירות החדשות הדחופות שמגיע לתיבת הדוא"ל שלך מדי יום.

בהרשמה, אתה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות.