דובר קרן הילדים של האו"ם (יוניסף) אמר כי הוא זועם על כך שילדים המתאוששים מקטיעת גפיים בבתי החולים בעזה נהרגים שם.
הוא ציין בהצהרה לעיתונות, היום, שלישי, כי בית החולים נאצר בעיר חאן יונס, דרומית לרצועת עזה, היה נתון להפצצה ישראלית פעמיים במהלך 48 השעות האחרונות.
הצהרותיו הגיעו על רקע מות הקדושים של הילדה דינה אבו מוחסן (בת 13) ביום ראשון שעבר, כתוצאה מהפצצת הכיבוש באמצעות פגז טנק את בניין היולדות בתוך בית החולים נאצר בעיר חאן יונס.
השהיד אבו מוחסן איבדה בעבר את הוריה, שניים מאחיה ואחת מרגליה במהלך הפצצת בית בשכונת אל-עמל בח'אן יונס לפני שבועות.





שתף את דעתך
יוניסף: ילדים המתאוששים מקטיעה בבתי החולים בעזה נהרגים שם