מקורות רפואיים פלסטינים מסרו כי 20 חללים נהרגו בהפצצת הכיבוש של כמה בתים ברפיח, דרומית לרצועת עזה, עם שחר ביום שלישי.
מאז אתמול המשיך צבא הכיבוש בהפצצות ממחנה ג'בליה בצפון רצועת עזה לדיר אל-בלח במרכז ולחאן יונס ורפיח בדרום.
משרד הבריאות ברצועת עזה הודיע אתמול בערב, יום שני, כי מספר הקדושים מתחילת המלחמה עלה ל-18,205, בעוד מספר הפצועים הגיע ל-49,645.





שתף את דעתך
20 חללים בהפצצת כמה בתים ברפיח