רשויות הכיבוש הישראליות הודיעו הערב, רביעי, להפסיק את העבודות והבנייה של מספר רב של בתים, מתקנים וכבישים חקלאיים בעיירה קרוואט בני חסן, ממערב לסלפית.
ראש עיריית קרוואט בני חסן, איברהים אסי, אמר כי כוחות הכיבוש הסתערו על האזורים המערביים, הצפוניים והדרומיים של העיירה, ומסרו 23 הודעות לבתים ומתקנים, לחדרים חקלאיים, לכבישים חקלאיים ולמזבלה.
הוא הסביר כי ההודעות כללו הפסקת העבודות והבנייה במבנים אלו, בתואנה שהם נמצאים באזורים המסווגים (ג').
הוא ציין כי סך ההודעות שנמסרו מסוף 2022 ועד כה הגיע לכמעט 100 הודעות בעיירה.





Share your opinion
הכיבוש מודיע על הפסקת העבודה בבתים ומתקנים ממערב לסלפית