Sun 23 Feb 2025 9:53 pm - Jerusalem Time

הכיבוש מגביר את הקמפיינים שלו נגד עובדים פלסטינים לפני חודש הרמדאן

כוחות הכיבוש הסלימו את פעולותיהם בשטח כדי למנוע כניסת עובדים פלסטינים ללא אישורים, ולעצור את החשודים בסיוע להם, כחלק מההגבלות המוגברות על פלסטינים בירושלים ובגדה המערבית.

במהלך השבוע האחרון עצרו כוחות הכיבוש 235 פלסטינים בירושלים הכבושה ובפרבריה בתואנה שאין להם אישורים, בנוסף ל-36 בני אדם שהואשמו בסיוע להם.


כמו כן, נעצרו 121 פלסטינים, בנוסף ל-20 נוספים שנעצרו בחשד שהקלו את כניסתם.

על פי נתוני הכיבוש, מתחילת השנה נעצרו למעלה מ-1,300 פלסטינים באשמת כניסה לשטחי הקו הירוק ללא היתרים, בנוסף לכ-170 איש שהואשמו בסיוע להם, במהלך המשקף את החמרת הצעדים נגד עובדים פלסטינים המבקשים להתפרנס לאור התנאים הכלכליים הקשים בגדה.

Tags

Share your opinion

הכיבוש מגביר את הקמפיינים שלו נגד עובדים פלסטינים לפני חודש הרמדאן

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.