כוחות הכיבוש הסלימו את פעולותיהם בשטח כדי למנוע כניסת עובדים פלסטינים ללא אישורים, ולעצור את החשודים בסיוע להם, כחלק מההגבלות המוגברות על פלסטינים בירושלים ובגדה המערבית.
במהלך השבוע האחרון עצרו כוחות הכיבוש 235 פלסטינים בירושלים הכבושה ובפרבריה בתואנה שאין להם אישורים, בנוסף ל-36 בני אדם שהואשמו בסיוע להם.
כמו כן, נעצרו 121 פלסטינים, בנוסף ל-20 נוספים שנעצרו בחשד שהקלו את כניסתם.
על פי נתוני הכיבוש, מתחילת השנה נעצרו למעלה מ-1,300 פלסטינים באשמת כניסה לשטחי הקו הירוק ללא היתרים, בנוסף לכ-170 איש שהואשמו בסיוע להם, במהלך המשקף את החמרת הצעדים נגד עובדים פלסטינים המבקשים להתפרנס לאור התנאים הכלכליים הקשים בגדה.





Share your opinion
הכיבוש מגביר את הקמפיינים שלו נגד עובדים פלסטינים לפני חודש הרמדאן