היום, יום ראשון, הודיעו כוחות הכיבוש הישראלי למשפחתו של הצעיר הפלסטיני קוסאי אל-סעדי כי ביתם בשכונה המזרחית של העיר ג'נין יופצץ.
מקורות מקומיים אמרו כי כוחות הכיבוש הודיעו לאביו של קוסאי אל-סעדי על כוונתם להפציץ את ביתם בן שלוש הקומות בשכונה המזרחית של העיר, אם בנו קוסאי לא ייכנע, בתואנה שהוא מבוקש על ידי הכיבוש.





Share your opinion
הכיבוש מאיים להפציץ בית בן שלוש קומות בשכונה המזרחית של ג'נין