Tue 02 Jul 2024 7:58 pm - Jerusalem Time

"אל-קסאם" הרג 14 חיילי כיבוש במארב הדוק בשוג'עייה

גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של תנועת חמאס, הודיעו כי 14 חיילי צבא הכיבוש הישראלי ארבו בשכונת שוג'עייה, מזרחית לעיר עזה.


אל-קסאם הצהיר בהצהרה, בערוץ הטלגרם שלו, ביום שלישי, כי הוא הצליח לפגוע בכוח צבא כיבוש של 14 חיילים שהתבצרו בתוך בית עם פגז "TBG", והותירו אותם הרוגים ופצועים בשוג'עייה. שְׁכוּנָה.


היא הוסיפה כי היא וגדודי אלקודס הצליחו לחסל שני חיילים מצבא הכיבוש ממרחק אפס באותה שכונה.


מהחטיבות ציינו כי כוונו טנק "מרקווה 4" עם פגז "אליאסין 105" בשכונת שוג'עייה.


אל-קסאם פרסמה סצנות של הכוונתו לעבר חיילי כיבוש וכלי רכב באזורי הלחימה בעיר רפיח, דרומית לרצועת עזה.


גדודי אל-קסאם תקפו נושאת חיילים "נימר" עם פגז "אל-יאסין 105" בשכונת אל-שוג'עיה, מזרחית לעיר עזה.

Tags

Share your opinion

"אל-קסאם" הרג 14 חיילי כיבוש במארב הדוק בשוג'עייה

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.