Thu 23 May 2024 9:28 am - Jerusalem Time

הכיבוש מסתער על בית החולים אל עוודה בג'בליה

כוחות הכיבוש הישראלי ,יום חמישי,הסתערו על בית החולים אל עודה בג'בליה, ואילצו צוותים רפואיים לעזוב אותו, לאחר מצור בן ארבעה ימים.


מקורות רפואיים דיווחו כי כוחות הכיבוש הסתערו על בית החולים ואילצו את הצוותים הרפואיים לעזוב אותו לכיוון מערב העיר עזה, לאחר שעצר אחד מהם.


אותם גורמים הוסיפו: "נותרו 14 עובדי בית החולים, מלווים ב-11 פצועים ומלווים. הם סירבו להתפנות אלא אם כן נכחו אמבולנסים לפינוי הפצועים".


היא ציינה כי נפות עזה וצפון רצועת עזה לא היו מסוגלות לספק שירותי בריאות באופן מלא לאור הפגיעה הישראלית במערכת הבריאות במהלך התוקפנות המתמשכת מאז 7 באוקטובר האחרון.


Tags

Share your opinion

הכיבוש מסתער על בית החולים אל עוודה בג'בליה

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.