Wed 24 Apr 2024 1:51 pm - Jerusalem Time

גרמניה מתכוונת לחדש את שיתוף הפעולה עם אונר"א בעזה

משרדי החוץ והפיתוח הגרמניים אמרו בהצהרה משותפת ביום רביעי כי גרמניה מתכוונת לחדש את שיתוף הפעולה עם סוכנות הסעד והעבודות של האו"ם לפליטים פלסטינים (אונר"א) בעזה, לאחר שבדיקה הגיעה למסקנה כי אונר"א היא ניטרלית.


לפי סוכנות הידיעות הגרמנית, שני המשרדים דחקו באונר"א ליישם במהירות את המלצות דו"ח הביקורת, לרבות חיזוק הבקרה הפנימית וחיזוק הפיקוח החיצוני על ניהול הפרויקטים.


שני המשרדים הסבירו, בהצהרה, כי "בתמיכת הרפורמות הללו, ממשלת גרמניה תחדש בקרוב את שיתוף הפעולה שלה עם אונר"א בעזה, כפי שעשו אוסטרליה, קנדה, שוודיה, יפן ומדינות אחרות".

Tags

Share your opinion

גרמניה מתכוונת לחדש את שיתוף הפעולה עם אונר"א בעזה

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.