ילד בן 15 מת במתחם הרפואי אל-שיפא, וקשיש (בן 72) מת בבית החולים כמאל עדוואן בצפון רצועת עזה כתוצאה מתת תזונה והתייבשות.
מקורות רפואיים אישרו היום, רביעי, כי מניין ההרוגים מתת תזונה והתייבשות עלה ל-20 בני אדם ברצועת עזה, והדגישו כי המספר שהוכרז משקף רק את מה שמגיע לבתי החולים, וכי עשרות מתים בשקט כתוצאה מרעב, מבלי להיות מסוגל להגיע לבתי חולים.





Share your opinion
ילד וקשיש מתו כתוצאה מתת תזונה והתייבשות ברצועת עזה