Sun 17 Dec 2023 10:44 am - Jerusalem Time

כוחות הכיבוש פתחו במסע מעצרים חדש בגדה המערבית, שכוון ל-20 אזרחים

כוחות הכיבוש הישראלי עצרו לפחות 20 אזרחים מהגדה המערבית מאתמול בערב ועד יום ראשון בבוקר.


פעולות המעצרים הופצו בנפות: חברון, בית לחם, שכם, רמאללה וטול-כרם, שהיו עדים לתוקפנות גדולה, וזו לוותה בעליית חללים, בנוסף למעצרים ופעולות חבלה נרחבות שפגעו בנור. מחנה שמס, במיוחד התשתית.


כוחות הכיבוש ממשיכים לבצע פלישות מסיביות לכמה אזורים, בליווי הוצאות להורג בשטח, מסעות מעצרים ועינויים נרחבים, מכות קשות, חקירות שטח ואיומים על עצורים ובני משפחותיהם, בנוסף לחבלה נרחבת והרס של בתי אזרחים.


ראוי לציין כי סך המעצרים לאחר ה-7 באוקטובר הסתכם בכ- (4,540), ובסך הכל נכללים אלו שנעצרו מבתיהם, דרך מחסומים צבאיים, אלו שנאלצו להסגיר את עצמם בלחץ וכן מי שהוחזקו כבני ערובה. .


שימו לב שמסעות המעצרים המתמשכים והמתגברים בצורה חסרת תקדים באים במסגרת התוקפנות המקיפה נגד עמנו ורצח העם המתמשך בעזה, לאחר ה-7 באוקטובר, שתקף את כל הקבוצות באופן חסר תקדים.


Tags

Share your opinion

כוחות הכיבוש פתחו במסע מעצרים חדש בגדה המערבית, שכוון ל-20 אזרחים

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.