Thu 14 Dec 2023 9:39 pm - Jerusalem Time

אל-קסאם: 72 כלי רכב ישראלים הושמדו ועוד 36 חיילים נהרגו תוך 3 ימים

גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של תנועת חמאס, הודיעו על השמדה מוחלטת או חלקית של 72 כלי רכב צבאיים ישראלים, ועל הרג 36 חיילים במהלך שלושת הימים האחרונים ברצועת עזה.


כך נאמר בהצהרה שפרסם דובר גדודי אל-קסאם, אבו עוביידה, בפלטפורמת טלגרם, על רקע הסלמה של עימותים בצירים מרובים מצפון לדרום רצועת עזה.


בהודעה צוין כי לוחמי אלקסאם "הצליחו במהלך 72 השעות האחרונות להשמיד לחלוטין או חלקית 72 כלי רכב צבאיים, בנוסף להרג 36 חיילים והותירו עשרות חיילים ישראלים נוספים הרוגים או פצועים".


בהצהרה צוין כי במהלך 72 השעות האחרונות הצליחו לוחמי אלקסאם "לתפוס את הציוד והחפצים של חלקם (חיילים ישראלים) לאחר שתקפו את הכוחות הישראלים הפולשים באמצעות טילים ואמצעי אנטי-ביצור ויחידים, והתנגשו עם אותם ממרחק אפס ומכוונים לצוותי החילוץ שלהם בנוסף לפעולות הצליפה שביצעו חייליהם".

Tags

Share your opinion

אל-קסאם: 72 כלי רכב ישראלים הושמדו ועוד 36 חיילים נהרגו תוך 3 ימים

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.