Sun 26 Nov 2023 5:27 pm - Jerusalem Time

הצלב האדום מתחיל לקלוט בני ערובה ישראלים

הצלב האדום החל הערב, יום ראשון, לקלוט בני ערובה ישראלים.


לפי דיווחים ישראלים, חמאס פועל כעת למסור את בני הערובה הישראלים שישוחררו היום, ראשון, כחלק מהפרק השלישי של הסכם חילופי השבויים והפוגה הזמנית ברצועת עזה הנצורה.


רשות השידור הישראלית ("קאן 11") דיווחה כי הרשויות הישראליות פועלות לקליטת החטופים ממעבר ישראלי בצפון רצועת עזה, ולא דרך הצד המצרי במעבר רפיח, לשם העבירו צוותי הצלב האדום את בני הערובה ב. שתי הקבוצות הקודמות.


מוקדם יותר היום הודיע ​​חמאס כי שחרר בן ערובה רוסי מבין אלה שהוא מחזיק ברצועת עזה. מהתנועה נמסר, בהצהרה, "בתגובה למאמצים של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ומתוך הערכה לרוסי עמדת תמיכה בעניין הפלסטיני, שחררה התנועה את אחד העצורים המחזיק באזרחות." רוסית".


חמאס אמורה לשחרר קבוצה שלישית של בני ערובה שהוא מחזיק בעזה במסגרת הסכם שביתת נשק שנכנס לתוקף ביום שישי. החבורה החדשה כוללת 13 ישראלים, והרשויות הישראליות ביקשו ממשפחות החטופים לפנות לבית החולים ב הכנה לקבלתם.



Tags

Share your opinion

הצלב האדום מתחיל לקלוט בני ערובה ישראלים

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.