ביום חמישי בערב הפציצו מטוסי כיבוש וארטילריה ישראלים את הסביבה והשערים של בית החולים האינדונזי ומחוללי החשמל שלו.
לפי מקורות מקומיים, מטוסי הכיבוש והתותחים הפציצו ישירות את מחולל החשמל הראשי בבית החולים האינדונזי, מה שהוביל להפסקת חשמל מוחלטת בכל מחלקותיו.
טנקי כיבוש שהוצבו סביב בית החולים הפציצו גם הם את סביבתו ואת שעריו הראשיים.





Share your opinion
הכיבוש הפציץ את השערים והסביבה של בית החולים האינדונזי וניתק לו את החשמל