מקרן האוכלוסין של האו"ם נמסר כי כ-70% מהקורבנות ברצועת עזה הם נשים וילדים.
קרן האוכלוסין של האו"ם לארצות ערב כתבה, בפוסט בבלוג בחשבונה בפלטפורמת "X", כי "לנשים ולילדים פלסטיניים מגיע חיים.
הוא הוסיף, "נשים וילדים פלסטיניים אינם מטרות צבאיות. תפסיקו לירות עכשיו".





Share your opinion
האו"ם: 70% מהקורבנות בעזה הם נשים וילדים