Sat 18 Nov 2023 6:56 pm - Jerusalem Time

אבו עוביידה: איבדנו קשר עם מספר קבוצות שתפקידן להגן על אסירי הכיבוש

אבו עוביידה, דובר גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של תנועת חמאס, אמר בערב שבת: "איבדנו קשר עם מספר קבוצות שתפקידן להגן על אסירי הכיבוש".


אבו עוביידה המשיך כי גורלם של האסירים והשבויים עדיין לא ידוע לאחר אבד התקשורת.


דובר גדודי אל-קסאם אמר: "מהבוקר הרסנו וגרמנו נזק ל-17 כלי רכב ישראליים בצפון-מערב ובדרום עזה".


הוא הסביר כי "המג'אהדין של אלקסאם הצליחו לארוב לכוח רגלי ישראלי ולפוצץ מטען נ"ט עם חיילי הכיבוש בדרום מערב עזה".



Tags

Share your opinion

אבו עוביידה: איבדנו קשר עם מספר קבוצות שתפקידן להגן על אסירי הכיבוש

Newsletter

Be the first to know the most important breaking news as it happens.

Stay up to date with the latest news. Subscribe to our breaking news service delivered to your inbox daily.

By subscribing, you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.