דעות

السّبت 02 سبتمبر 2023 10:29 صباحًا - بتوقيت القدس

הכיבוש מחמיר את העונשים...ואנשינו מגבירים את הכבוד והאהבה לאסירים

רשויות הכיבוש נקטו במספר צעדים בניסיון להחמיר את העונשים על האסירים ובני משפחותיהם, והבולט שבהם הוא הגבלת ביקור המשפחות בילדיהן השבויים אחת לחודשיים, לא כל חודש, וכך גם יישום הצעדים הללו יחל ממחר, יום ראשון.


האסירים הדוחים את הצעדים הללו החלו להיערך לענות עליהם בהקדם האפשרי, ויפורסמו הצעדים או העמדות שהם ינקטו וידבקו בהם.


והכיבוש בכלל, לעולם אינו מפסיק במעצרים מטופשים, שרובם ללא כל חוקים והיגיון אנושי, והם מאמינים שבאמצעים אלו הם ייפטרו מההתנגדות של העם ובני העם הזה והארץ שהם. כובשים, והם שוכחים או עיוורים לדעת את האמת, שהיא שבניו של העם הזה הם לעולם לא ישתקו על גניבת אדמתם ועתידם, בין אם באמצעות מעצרים, הריסות בתים והחרמת אדמות. הם ישארו איתנים. ולהגן על זכויותיהם ונגד הכיבוש שמנסה לאלץ אותם לשתוק ולקבל את מה שנכפה עליהם.


האסירים שלנו הם החלוץ של עמנו בהגנה על זכויותיהם ומייצגים את כל זכויות האדם והחוקיות, ורבים מהם מבלים שנים ארוכות מאחורי סורג ובריח בתוך סבל בל יתואר. השר הזה, הספוג בקיצוניות, איתמר בן גביר, נקט בכמה צעדי ענישה, והוא מאמין שבכך יחליש את רוח ההתנגדות וההגנה על המולדת, אבל הוא יותר מהזוי, ואינו מבין או מבין. לא רוצה להבין שהאסירים האלה הם החלוץ והם החלוצים ותמיד בחזית, והם לא יוותרו על מה שהם רוצים בו ויגנו עליו גם אם הם מקריבים את חייהם למען המולדת הזו, שהיא היסטוריה והעתיד.


הגדלת העונשים לחלוצים אלו ולמשפחותיהם לא תגדיל את הכלל ואת האנשים שעימו, למעט דבקות בזכויות, חירות והגנה על הארץ, המולדת והעתיד. הם בטוחים שהעתיד הוא עבורם ועבור העם כולו, לא משנה כמה זמן הוא ארוך או קצר, ולא משנה כמה יהיר הכיבוש, העתיד הוא בהחלט שלנו.. והימים הקרובים הם ההוכחה הטובה ביותר.
לסיכום, אנו אומרים לאסירים שלנו: יש לכם את כל הכבוד והאהבה, ואנשינו עומדים אתכם ועם זכויותיכם ומכבדים את עמדותיכם.

دلالات

شارك برأيك

הכיבוש מחמיר את העונשים...ואנשינו מגבירים את הכבוד והאהבה לאסירים

أسعار العملات

الخميس 18 أبريل 2024 10:59 صباحًا

دولار / شيكل

بيع 3.78

شراء 3.77

دينار / شيكل

بيع 5.34

شراء 5.32

يورو / شيكل

بيع 4.06

شراء 4.0

رغم قرار مجلس الأمن.. هل تجتاح إسرائيل رفح؟

%72

%24

%5

(مجموع المصوتين 127)

القدس حالة الطقس