الإثنين 01 يوليو 2024 1:39 مساءً - بتوقيت القدس

ארצות הברית מעלה את רמת הכוננות בבסיסיה הצבאיים באירופה

משרד ההגנה האמריקאי (הפנטגון) הודיע כי העלה את רמת הכוננות של הבסיסים הצבאיים שלו במדינות אירופה כאמצעי זהירות כדי להבטיח את שלומם של חייליו.


המשרד קבע בהצהרה שנשלחה לסוכנות אנאדולו, ביום ראשון, כי "הפיקוד האמריקאי באירופה" מעריך כל העת גורמים שונים המשפיעים על ביטחון הקהילה הצבאית האמריקאית מחוץ למדינה.


היא הסבירה כי היא נוקטת שוב ושוב צעדים נוספים כדי להבטיח את שלומם של אנשי צבא, לאור רמת האיום הגבוהה ביותר בעשר השנים האחרונות.


"לא ננקוט פעולות ספציפיות מסיבות ביטחוניות מבצעיות, אבל נמשיך להיות ערניים", נאמר בהודעת הפנטגון.


המשרד המליץ לעובדים בשטחי אירופה לשמור על ערנות בכל עת, לרבות דיווח על פעילויות חשודות, בעקבות המלצות נסיעות שהוציא המשרד ונקיטת אמצעים להפחתת סיכונים אישיים.


היא ציינה כי הפיקוד האירופי של ארה"ב מתייעץ עם מדינות מארחות, בעלות ברית ושותפים, ועוקב כל העת אחר הסביבה הביטחונית כדי להבטיח שהעובדים שלו מיודעים ושהם בטוחים עם משפחותיהם ויקיריהם.


על פי מידע ברשתות החברתיות, בסיסי צבא ארה"ב בבולגריה, איטליה, רומניה וגרמניה הועמדו בכוננות גבוהה המכונה "סטטוס הגנה בכוח" (צ'רלי).


שלטונות מדינות אירופה הזהירו בעבר מפני פעולות טרור אפשריות ביבשת, במהלך אליפות אירופה הנוכחית בכדורגל שמתקיימת בגרמניה, והמשחקים האולימפיים בפריז ביולי.


دلالات

شارك برأيك

ארצות הברית מעלה את רמת הכוננות בבסיסיה הצבאיים באירופה

النشرة الإخبارية

كن الأول في معرفة أهم الأخبار العاجلة فور حدوثها.

ابق على اطلاع على آخر الأخبار، واشترك في خدمة الأخبار العاجلة التي تصل إلى بريدك الإلكتروني يومياً.

بتسجيلك، فأنت توافق على الشروط والأحكام الخاصة بنا وسياسة الخصوصية.